Tänään päätin pitkästä aikaa eksyä blogiin näin aamupäivästä, koska olen menossa iltavuoroon. Viime päivät ja viikot ovat olleet varsin kiireisiä. On ollut tuparit, valmistujaisjuhlat ja grillausta kavereiden kanssa. Olen ollut töissä ja pääsykokeisiinkin pitäisi lukea, tosin kirjat eivät ole liiaksi houkutelleet.

Jotenkin olen oppinut pitämään iltavuoroista, yhdestä yhdeksään töissä menee kuin siivillä. On ihana herätä omaan tahtiin ja nauttia kupponen kahvia rauhassa lueskellen Aku Ankkaa. Söin aamupalaksi ihanaa kanapihviä fetasalaatin kera, nams :p

Olen ollut viime viikolla valtavan tunteellisella tuulella, parina iltana vain jäin jököttämään parvekkeelle päiväkirja kädessä tuijotellen tyyntä taivasta lohduttoman itkun vallassa. Vaikka olen ystäviä tavannut, niin heitä silti kaipaan. Yhden menetin vasta hiljattain. Sain kuulla etten ole enää tervetullut hänen seuraansa koska olen tylsä ihminen. Ja niin kai on bloginikin, kun ei siihen kukaan ole kommentoinut. Lähinnä omaksi ilokseni tätä kyllä väkertelenkin.

Kuitenkin päätin, että lähden tänä kesänä kotiseudulle eräille festareille. Siellä aijon tavata sellaisia ystäviä, joita en muuten ole nähnyt aikoihin. Meinasin olla menemättä, mutta eräs mahtava esiintyjä sai minut houkuteltua sinne. Ja ystävien kohtaaminen vasta kuulostaakin hienolle, kun kesän kuumimpaan aikaan saa viettää heidän kanssaan laatuaikaa.

Juhannuksen aijon olla rauhassa oman kullan kanssa, saunoa, nauttia hyvästä ruuasta ja käydä kenties lavatansseissa vähän valssailemassa. Meinasimme silloinkin lähteä festareille, mutta ehken kuitenkaan joka välissä jaksa kiljua ääntäni käheäksi ja ryypiskellä ankarasti. Olen enemmän rauhaa rakastava ihminen.

Ja voi kurjuus, shoppailulakkoni meni pilalle. Oli pakko ostaa ihana musta pitsitoppi alennusmyynnistä. Mutta silti voin olla iloinen, koska jaksoin olla jopa kaksi kuukautta ostelematta vaatteita tai kenkiä. Himoshoppaajalle se on aika hieno ylpeydenaihe.

Nyt töihin hipsutellen.. Mukavaa viikkoa joka nenälle!! :)