Minusta on tullut taas ahdistunut. Karkotan ystävät luotani. Kaipaan heitä, mutta sitten en uskalla kertoa miten vaikeaa minulla oikein on. Olen laihtunut niin paljon ettei oikeastaan kiinnosta laihdunko enää. Olen riittävän kaunis.

Viikonloppuna olin aivan sekaisin. Hädissäni jostakin. Oikeastaan kaikesta. On kiire, mutta tiedän ettei paniikki auta minua missään asiassa. On aivan liikaa tekemistä. Mutta silloin on tehtävä vain se mikä on tärkeintä.

Olen viime viikkoina oksennellut holtittomasti. Melkein jokainen päivä. Jos yksi päivä jää välistä, niin sitten se tulee taas. Kurkkua kähenee ja vatsaan polttaa. Mutta tahdon olla vahva. Tänään yksi ateria meni hukkaan, mutta kolme sain pysymään sisällä. Ehkä se riittää. Ainakin söin kaksi pihviä. En ole varmaan kuukauteen syönyt lämpimiä aterioita loppuun. Tämä kaikki räjähti niin nopeasti. Ahdistus alkoi kasvaa ja välillä se vie voiton.

Sitten taas joskus rukoilen jumalaa viemään ahdistuksen pois. Mutta ei se toimi joka kerta. Olen yrittänyt sitä melkein aina. Ehkä joinakin päivinä se kuitenkin auttaa. Nielen pahan olon ja sitten taas ajattelen jotain muuta. Silloin tunnen itseni hetkeksi vahvemmaksi.

Tuntuu kuin tämä tuhoaisi elämäni. Niin se tuhosikin. Sitten yhtenä päivänä kauan sitten päätin, että olen vahva ja rohkea. Söin niin valtavan kasan lihaa että vatsaan koski. Sitten taas nousin ylös ja painoin enemmän kuin sen 47 kiloa. Usein sanotaan että anoreksia tappaa, mutta niin myös tämä käänteisbulimia. Vatsaa polttaa jokainen päivä, ehkä mulla on vatsahaava, hampaita särkee ja lihakset kramppaa itsekseen.

Yritän syödä jotta olen vahva, mutta sitten ällöttää, enkä saa syötyä kaikkea ja oksennan. Tämä on sen ihmisen syytä joka oli turhaan huolissaan, että olen laiha. Mutta hän taisi jo pyytää minulta anteeksi. Siksi minun on taas noustava ja muistettava, että selviän. Niin olen tehnyt ennenkin. En vain tahdo satuttaa enää ketään.

Tahdon olla inspiraation ja onnen lähde toisille ihmisille. Sanoin ainakin yhdelle ihmiselle rohkaisevat sanat tänään. Ja niin myös parille muullekkin, mutten ole varma ymmärsivätkö he sitä. Tahdon olla parempi esimerkki. Hyvä tyyppi, joka on ystävällinen ja mukava vaimo.

En ole se laiska paskianen. Osaan kyllä tehdä asioita. Tiedän kyllä, että tulen olemaan alla päin tulevaisuudessakin, mutta en saa antaa sen milloinkaan satuttaa ympärilläni olevia. Olen niin surullinen, kun kuulin kuinka oma äitini tunnusti olevansa väsynyt ratkomaan toisten ongelmia. Samaan aikaan veljeni elämä kulkee huonoilla teillä. En saa häneen oikein kontaktia. En aijo hylätä sisaruksiani. He ovat rakkaita ja hankalia.

Olen onnellinen, että on hyvä mies, ja ystäviä ja kaikki. Asiat menee eteenpäin, kun laitan ne menemään. Tässä on kaikki mitä tarvitsen. Se saa riittää. Kesä tulee ja puut on vihreinä. Se on hyvä juttu. Ja niin on marjat, hedelmät ja kukkaset. Kyllä tämä tästä.