Vaihdoin pääainetta, mutta oon päättänyt tehdä aineopinnot mun entisestä pääaineesta. Mulla on siitä noin 20 opintopistettä kursseja tälle vuodelle. Ärsyttää suunnattomasti opiskella tuota kyseistä ainetta. Se on todella kuivaa, vaikeaa ja teoreettista. En tiedä oonko ihan hullu, ku jo perusopinnot oli niin hankalia.

Eilisiltana en saanu opiskeltua yhtään.  En ees avannu kirjoja, kun urheilun jäljiltä olin niin väsyny. Tiedän, että pystyisin parempaankin. Mutta ku telkkari ja netti on kivoja. Nykyisen pääaineen tehtävät onneks on helpompia ja niitä oikeesti tajuaakin. On tässä onneks vielä monta vuotta aikaa tehdä ne aineopinnot siitä sivuaineesta. Just nyt se vaan ahdistaa helkkaristi.

Asiasta toiseen, me käytiin katselees viikonloppuna potentiaalisia hääpaikkoja. Jotenki se konkreettinen näky paikan päällä selvensi tosi paljon meidän valintaa. Tässä on nyt enää ehkä 5 hyvää vaihtoehtoa jäljellä, joista me sit valitaan. Aijotaan tänä syksynä varata se valmiiksi.

Mulla on myös vauvakuumetta, tahtoisin vaan oman pienokaisen syliin. Toisaalta taas tahtois matkustella. Toisaalta lomaa vaan. Ehkä mun pitää mennä vaihtoon ulkomaille, ennen ku hankitaan lapset.. Mut ainaki oon tarkkaan suunnitellu mun opinnot seuraavaksi kahdeksi vuodeksi. Sen jälkeinen aika sitten on vielä arvoitus. Silloin voi tapahtua vaikka mitä. Mut hyvää päivänjatkoa joka nenulle!