Nyt on jotenkin kamalan väsynyt olo, koska syksyn pahin tenttirupeama on vasta nenän edessä. Meillä ei oo syyslomaa edes, joten seuraava loma alkaa vasta joulun tienoilla. Töissäki oon taas alkanu käydä, koska rahat ei riitä oikein mihinkää muuten. Poistin äskettäin pari kurssia lukujärjestyksestä, kun alkoi tuntua ettei niitä pysty tehdä nyt.

Jotenki nyt tuntuu, että kaikki mun tämän hetkiset opinnot on tosi vaikeita. Ekat kaks vuotta meni kyl rauhallisemmin. Mut silloin olin myös väsynyt, kun oli enemmän töissä ku nyt. Jotenki tasapainon löytäminen opintojen ja työnteon välillä tuntuu hirveän vaikeelle. Olis se vaan niin helppoa ku olis rikkaat vanhemmat jotka avustais joka kuukausi muutamalla satasella. Mut se nyt ei oo mahdollista mun tapaukses, ku on tosi pienituloisesta perheestä.

En oo oikein koko syksynä ehtiny näkeen kavereita, kaikki viikonloput menee läksyi tehdes. Telkkari ja netti vaan houkuttaa. Oon sentään aina joskus parin viikon välein saanu raahauduttua urheileen. Ja hienoi on ne hetket ku yliopistolla törmää kavereihin, joille saa pölistä kuulumisia.

Viime viikonloppuna olin perjantain shoppailees. Mukaan eksyi ylihienot maiharit, joissa on punainen kukkaprintti, pari värikästä toppia, rokahtava statement-kaulakoru ja ybertyylikäs harmaa printtitoppi :) (Laittaisin kuvia, mutta kirjaston koneelta en pysty lataan niitä.)

Sit lauantaina olin duunis ja sen jälkeen ei vieläkään huvittanu opiskella, joten pakoilin laittamalla ihanan illallisen. Yleensä meillä mies tekee ruuat, ku itse oon vähemmän jauhopeukalo. Tai oon aina muka kiireinen, ku pitäs laittaa safkaa. Kuitenkin laiton mehukkaan paistin uunissa, punaviinikastiketta ja perunaporkkanamuusia. Lisukkeena oli ihan perusfetasalaattia ja jälkkäriksi raparperikiisseliä kermavaahdon kera ;p

Pian meilä on akateemisen ruotsin tentti. Sen jos läpäisen, niin mun ei oo enää koskaan pakko lukea ruotsia! Ehkä sen kun pitää mieles, niin tästä alkaa tuleen jotain.. Jos nyt tää angsti alkais rauhottua niin meen taas seuraavalle luennolle mieli rauhallisempana, ku vaan jaksaa keskittyä hyviin juttuihin. Moikka vaan kaikille!!