Nyt on oltu pari viikkoa taas opiskelun ihmeellisessä maailmassa. Vähän huolettaa jo nyt, että miten selviydyn mun opinnoista. Oon laittanu tän vuoden lukujärjestyksen aika täyteen. Oon tosin suunnitellu, että on tänä vuonna töis vähemmän ku viime vuonna. Eiköhän se siitä!

Ihaniin uusiin ihmisiin oon tutustunut ja ainaki on enemmän tyyppei joita moikata ettei tuu yksinäinen olo. Silti yksin olen aika paljon. Väsy tuntuu nykyisin painavan melkein joka viikon lopulla, viimeistään torstaina. Ja syksyhän on vasta alussa! Mut onni on kaverit ja musiikki.

Löysin myös unelmien hääpuvun, tai niin ainakin luulen. Enää pitää selvittää mistä sen saa ja paljonko maksaa. On tosi harvinaista, että puvussa on sekä helma että yläosa sellaiset kuin toivon. Ärsyttää ku mulle on hääpuvusta tullu pieni pakkomielle. Tiedän tarkkaan mitä haluan, mutta se on vaikea löytää. Kerran kenkien kans kävi sama juttu, jouduin sitten metsästää täydellistä paria jotain puoli vuotta että se löytyi. Olis niin paljon helpompi ku vaan menis etsiin jotain vailla ennakko-odotuksia.

Huh, enää tänään yksi luento ja sitte kotiin tekeen läksyjä sun muita loppuillaksi. Moikkelis moi!