Pääsiäinen meni rauhallisesti. Virpojia kävi vain pari tänä vuonna. Syötiin herkkuja, paistia punaviinin kanssa toisena päivänä kanaa. Oli jälkkäreinä pashaa, mämmiä ja liikaa karkkeja. Käytiin myös pääsiäiskokkoa katsomas ulkona ja sain vähän kylmää. Siks vähän on nuhaa ja kurkku kipee. Sain kokosta muutaman hyvän kuvan. Ihaninta oli kun sai vaan lomailla eikä tarvinnut opiskeluja miettiä.

Töissä sain kuulla, että minulla onkin mahdollisuus vielä kilpailla kesän vastuutehtävästä sen uuden tytön kanssa. Semmosta ylempi pomo vihjas. Tiedän et en oo välttämättä vahvin, mutta kumminki. Nähtäväksi vaan jää miten siinä käy, mutta parhaani tulen silti yrittämään. Olin taas ylireagoinut kun kuulin kollegan ylennyksestä.

Se on kyllä niin tyypillistä mulle. Jotenki aina asiat paisuu mun mielessä kuin ilmapallo. Kihlattuni onneks osaa puhua mulle järkee, ku vaan keskustelen asioista hänen kanssaan. Mulla oli teini-iässä sellainen ohjaaja/opettaja joka ylianalysoi asioita aina. Se kait jotenki tarttui ja siks ylireagoin välillä ihan turhaan.

Huomenna on yks tentti ja siihen pitäis lukea tää ilta. Ja muutenki tämä kuukausi on kiireinen, joten en kauheesti ehdi kirjoitella. Sit toukokuu onki jo aika hiljainen yliopistolla ja saan keskittyä silloin viimeisiin tentteihin ja olla duunis ahkerammin. Sitten tuleeki kesä!

Nytkin ulkona huomaa, että aurinko alkaa lämmittää jo sen verran, että tiet on sulia. Siksi enää ei tarvi liukastella niin paljoa. Talvitakista ja piposta en kuitenkaa uskalla luopua, kun on nuhainen olo.

Viime viikolla kävin parturissa, otin otsatukan ja reilusti kerrostusta. Oli vähän alkanut kyllästyttää, ku mul on ollu paksut ja melkein tasapitkät hiukset jo jonkun aikaa. Nyt oon kumminki tyytyväinen niihin. Kohta vielä värjäilen ne punaisiksi, ku vaan kerkeen. Tällä hetkellä nää hiukset on aika haalistuneet ja juurikasvukin näkyy varsin selvästi. Halusin kumminki säästää parturis, ku osaan itsekki värjätä nää.

Vielä on pakko hehkuttaa, että oon ostellu aika paljon uusia vaatteita. Osa on löytyny kaupungilta ja aika monet myös nettikaupoista. Oon hommannu mm. uuden käsilaukun, niittikorkkarit, tosi hienon violetin printtimekon, nahkahousut ja semosen gootahtavan mustan tyllimekon. Ku vaan keksisin, miten lisätä kuvia tähän blogimerkintään.

Ens kertaan! :)