Pitäisi löytää viikossa täydelliset korkkarit yksiin mulle tosi tärkeisiin juhliin. Mutta mun kengänkoko on vähän pienempi ku 36. Siks kaikki avokkaat lipeää jalasta ku yritän käyttää niitä. Ärsyttää aivan valtavasti.

Sovitin yksiä punaisia korkkareita ja ne oli muuten täydelliset mut liian hölskyvät. Miten saisin helpoiten "huijattua" jalkani isommiksi? Meen huomenna vielä uudestaan kaupungille. Mul on vielä seki että kengän korko pitää olla paksu ei mikään piikki, kun niil ei pysy pystyssä. Silti vaadin, että ostamani kengät ja vaatteet näyttää aina hyvältä. 

Sitte oli yhet ihanat mustavalkoraitaiset korkkarit, jois on punainen korko ja rusetti. Kuolasin niitäki mielettömästi, mut rahaa ei oo kaikkeen ja ne ei ees sovi mun mekkoon. Varmaan neki hommaisin, mutta ku se koko.

Sit kans se, että yritin etsii mekkooni punaista nauhaa. Sitä ei kuitenkaa ollu ku semmonen tomaatin punainen versio. Ostin sit kankaan josta leikata. Sama juttu, kun mistään ei oo kultani saanu hommattua täydellistä punaista kravattia. 

Joo kait se pitää kertoo. Meidän kihlajaiset on kohta puoliin!! Ja tahtoisin niiden olevan täydelliset. Mut totuus kyl on että enemmän toivon, että kaikki mun ystävät pääsee paikalle. Ja muut läheiset sukulaiset, joita näkee niin harvoin. En osaa ees kihartaa mun hiuksia, kun kiharat tahdon. Onneks äiti lupas auttaa. 

Niin ja kosmetologille tulee kiire. Gräähg. Stressaan turhaa. Juu meen tästä katsoon leffaa.. Hauskaa viikonloppua!