Mun toinen blogi on tässä. Joskus monta vuotta sitten pidin, mutta käsittelin siinä vain nuoruuden angsteja. Nyt vähän viisaampana haluan kertoilla laajemmin asioista, joista välitän ja pidän tärkeinä. 

Rakkaus, musiikki, runot, unelmat ja mitä ikinä mieleen pompahteleekaan. Rakastan myös vaatteita ja muotia, mutta en pidä itseäni kamalan kauniina. Niistä saatan jonkun verran kirjoitella.En tahdo näyttää naamaani, mutta pyrin kirjoittamaan niin etten satuta ketään.

Ystävät. Heitä kaipaan eniten. Muutin joku aika sitten kauas kotiseudusta toiselle puolen Suomea. Osa ystävyyksistä haalistunut välimatkan myötä. Olen myös itse vähän ujo tutustumaan uusiin ystäviin. Kuitenkin töissä ja opiskellessa tutustuu uusiin ihmisiin. Ja vanhat rakkaat ystävät ovat siellä jossain kaukana, vaikkemme niin usein voikaan nähdä.

Ja voi kääks, olen kihloissa. Se tapahtui hiljattain. Elämä tuntuu juuri nyt aivan käsittämättömältä. Miten noin ihana mies voi olla edes olemassa?

Olen opiskelemassa melkein unelma-ammattiin ja töitä piisaa. Kuitenkin sisälläni muhii laiska ihminen, joka tahtoo vain olla ja nauttia. Ulkomaille tekee mieli usein. Ehkä aloittaisi turvallisesti kuitenkin Virosta ja Ruotsista. Sanoista tekoihin. Ja sitä paitsi olen lukenut, että ihmiset katuvat keski-iässä kaikkein eniten sitä, kun eivät ole matkustaneet tarpeeksi.

Ei muuta ko öitä!