Töissä mut on syrjäytetty. Tai no itsehän valitsin opinnot ykkössijalle työn kustannuksella. Kuitenkin olin ennen vastuutehtävässä ja nyt tilalleni oli otettu uusi nuorempi tyttö. Tiedän, että hän on minua pätevämpi. Uusi vaikutti kovin anteeksipyytelevältä, kehui uutta kampaustani ja ties sun mitä. En ole varma tietääkö hän että hyppäsi paikalleni. 

Olen nyt vain tavallinen duunari. Ei tarvi stressata, mutta silti potuttaa. Ymmärrän tämän olevan suurimmaksi omaksi oma vikani. Jotenkin vaan tämä pyörii mielessäni enkä oikein osaa tehdä sitä selväksi itselleni. Muita on oli pomoa jututtamassa, niin en ole viitsinyt kysyä miten tulevaisuudessa, kun olen vapaana opinnoista. 

Toisaalta tämä ei ole minun tuleva paikkani. Lähden pois viimeistään kun valmistun. Sain rikastavan kokemuksen työuralleni. Paljon on nähty ja koettu. Kai se on vaan katsottava tulevaan ja unohdettava tuossa firmassa eteneminen. En muutenkaan ole bisnesnainen vaan tahdon auttaa ihmisiä. Se onnistuu paremmin toisaalla. Kenties heitän heille hyvästit. Kun vain toiseen paikkaan pääsisin..

Hyvät yöt!