Viikonloppu meni festareiden merkeissä. Tuli nähtyä rakkaita ystäviä ja kuunneltua loistavaa musiikkia ja mussuteltua perinteisiä festarisafkoja. Hauskinta oli kun veli suostui lähteen kuskiksi meille ja sai kuunnella sen kamujen pöhlöjä juttuja. Tuli juotuaki  jonku verran.

Olin jopa itseni yllätykseksi ekaa kertaa elämässäni moshpitissä riehumassa. Olin pelännyt hiukan niitä kauhutarinoiden vuoksi. Saksassahan ihmisiä on jopa kuollut rajummissa piteissä. Kuitenki oon tykänny kuunnella rockimpaa musaa, niin pitihän sitä nyt kokeilla. Ihmiset oli rentoja eikä töniny liikaa ja kaatuessa heti monta kättä oli nostamassa ylös.

Jotenki tässä viimeisten vuosien varrella oon oppinu tykkään festareista entistä enemmän. Siks ei niitä ilman osaa olla. Musiikki on livenä hienompaa ja tunnelma vetää mukaansa täysillä. Ihmiset on rentoja ja pukeutuu hassusti eikä sadekaan haittaa, ku on riittävän hauskaa.

Huomenna uusintatentti. Ahdistaa jo valmiiksi, ku en oo jaksanu aiheeseen perehtyä kunnolla. En jotenki vaan jaksa panostaa opiskeluun. Mulle on tullu semmonen olo, ettei matikka mee päähän vaikka kuinka yrittäis. Se on yliopistos niin vaikeeta verrattuna lukioon. Onneks kuitenki on seuraavat 4 vuotta aikaa saada nää pakolliset kurssit läpi. Olin kuitenki sairaana useemman viikon, niin en ollu paikalla useinkaan. Onneks on kaikkee muuta hauskaa ajateltavaa tentin jälkeen.

On sit lomaa opiskelusta koko loppukesä :p Ja vielä on tulossa toiset festarit, juhannus ja vaikka sun mitä. Moikkelis moi!