En tiedä olenko milloinkaan todella rakastanut. Minulla on mies jonka kanssa olen kihloissa ja hänet tahdon lasteni isäksi. Kuitenkin, minun on vaikea välillä olla hyvä hänelle. Olen itsekäs ja usein minulla riittää muuta tekemistä. Olen paljon töissä ja tuhlaan aikaani koneella ja omissa ajatuksissani. Koetan olla parempi, mutta asiat jäävät tekemättä. Olen huono saamaan asioita tehtyä. Jään kiinni murheisiin. Jokin tyhjyys sisälläni. Olenko onnellinen?

Ensirakkauteni pyörii vieläkin mielessäin. Häntä ajattelen vaikka aikaa on mennyt jo useampi vuosi kun erosimme. Tunsin etten ollut hänen kanssaan oma itseni hän vei mieleni maahan ja itsetuntoni alas. Jotain narsistista hänessä kai oli. Vai oliko se vain todellisuus alkuhuuman jälkeen? Mitä jos palaisin hänen luokseen, hän kyllä sanoi ettei milloinkaan minua takaisin ota, koska loppu on loppu.

Työasiat painavat päälle. Ja ne jatkuvat vielä syksyyn. En tiedä mitä tekisin, kun olen niin onneton. Kohta taas opiskelukiireet kiusaavat. Tahdon tehdä jotain millä on merkitystä. Mutta onko se juuri tämä minun alani? Syksy näyttää mille arki silloin maistuu.

Olen kyllä ystävieni kanssa tekemisissä, mutten enää läheinen. Se kai edelleen harmittaa. Veljeni murehduttaa. Hän ei tee töitä ei ehkä pääse edes armeijaan ainakaan vielä. Se olisi ehkä ainut keino, millä hänen tilanteensa saisi muuttumaan, jos ei nainen.

Vanhemmillani on köyhyys ja ainainen kiire sekä rahatilanne surkea. Se kai heijastuu minuun. Kunpa vain saisin heihin jonkin muutoksen. Se ahdistus, asioiden jankutus ja toisten huomioon ottamattomuus potuttavat.

Kahden vuoden päästä naimisiin. Mieheni jaksaa yllättää, olla romanttinen ja kannustaa. Ehkä juuri hän minut saa jatkamaan. En ole varma onko tämä rakkautta, mutta hänen vuokseen tuntuu ettei muulla ole merkitystä. Kahden vuoden sisällä:

1.Olen vapaa unilääkkeistä

2. Minulla ei ole silsaa tai syyliä riesana

3. Liikun, nukun hyvin ja syön terveellisesti

4. Olen saanut ihoni kuntoon ja kokeillut ripsipidennyksiä

5. Opintoja 200 op tehtynä

6. Häät ovella :)